Podziel się swoją wiedzą z innymi!
Jesteś ekspertem w branży związanej z szeroko pojętym HR-em? Posiadasz informacje, którymi chciałbyś podzielić się z innymi? Wykorzystaj je do poszerzenia swojej sieci kontaktów!
Co zyskasz dzięki przeprowadzeniu webinaru?
Organizując webinar występujesz w roli eksperta, przez co komunikujesz grupie docelowej swój profesjonalizm. Podzielenie się wiedzą z potencjalnymi klientami jest najlepszym sposobem reklamy. Przeprowadzenie takiego wydarzenia wiąże się zazwyczaj z kilkutygodniową promocją,, dzięki czemu możesz dotrzeć do tysięcy zainteresowanych osób. Dzięki webinarow możesz wejść z nimi w dialog lub zyskać punkt zaczepienia do wykorzystania zdobytych leadów, a materiały z wydarzenia wykorzystać wielokrotnie.
Chcesz spróbować, ale jeszcze się wahasz? Pomożemy Ci w tym!
W ramach usługi:
- wspólnie z Tobą ustalimy temat wydarzenia, przygotujemy jego agendę i harmonogram,
- zapewnimy odpowiedni marketing dla wydarzenia, by dowiedziało się o nim jak najwięcej osób z Twojej grupy docelowej,
- pomożemy przygotować Ci merytoryczną prezentację,
- dostarczymy sprawdzoną technologię do przeprowadzenia wydarzenia,
- zanim wypłyniemy na szerokie wody, przeprowadzimy próbę żeby mieć pewność, że wszystko jest dopięte na ostatni guzik,
- wprowadzimy słuchaczy w temat webinaru i płynnie oddamy Ci prowadzenie,
- zbierzemy dane kontaktowe osób biorących udział w webinarze, żebyś mógł odczuć wszystkie korzyści z realizacji takiego projektu,
- nagramy wydarzenie, abyś mógł wykorzystać je w dowolny sposób.
Skąd masz mieć pewność, że się na tym znamy?
Wielokrotnie przygotowywaliśmy webinary dla naszych klientów i partnerów. Mamy doświadczenie, którym chcemy się z Tobą podzielić. Przygotujemy dla Ciebie całe wydarzenie, począwszy od ciekawego pomysłu, aż po zebranie gotowych leadów sprzedażowych.
Prowadziliśmy webinary dotyczące m.in.:
- onboardingu wraz ze specjalistami agencji marketingowej Conture,
- grafologii we współpracy z dr Zuzanną Górską,
- trendów w rekrutacji wraz Piotrem Marciniakiem z Talent Bridge.