loadingimg

Wczytuję dane...
  • Szukaj
szt. na kwotę 0.00 PLN
Gra symulacyjna: udzielanie instruktażu
    •  
    • poprzedni
    • następny
    •  
Cena: 72,57 PLN
Dowiedz się więcej o rabatach!
Produkt dostępny!
  • Skillgen
  • Producent: Skillgen
  • Realizacja zamówienia: 3 dni

średnia: 0.0  ocen: 0
Polecamy
  • Opis produktu
  • Filmy video
  • Pliki do pobrania

Dowiedz się, jak prawidłowo udzielać instrukcji Twoim Pracownikom!
 



Udzielanie instruktażu to elektroniczna gra symulacyjna, dzięki której nauczysz się, jak odpowiednio przeprowadzać rozmowę instruktażową i przygotować Pracownika do wykonania zadania.
 





Uwaga! Wesja demo nie jest kompatybilna z przeglądarką Chrome oraz ze środowiskiem Linux. Zainstaluj wtyczkę z poziomu innej przeglądarki.

Po ukończeniu gry generowany jest raport pokazujący liczbę popełnionych błędów na każdym etapie procesu rozwiązania sytuacji problemowej.




To skuteczny program oparty na systemie, który przenosi najlepsze cechy gier i produktów rozrywkowych na grunt produktów edukacyjnych. Poprawne przejście procesu pozwoli Ci wyrobić w sobie właściwy, bo opracowany przez doświadczonych ekspertów, nawyk postępowania.

Właściwe udzielenie instrukcji jest niezwykle ważną umiejętnością w pracy lidera.

Czy jesteś w stanie przeprowadzić rozmowę w odpowiedni sposób, a więc tak, aby przekazać Pracownikowi
konieczną wiedzę?


Dzięki elektronicznej grze symulacyjnej:

- wcielisz się w postać bohatera gry i doświadczysz konsekwencji swojego działania w świecie wirtualnym,

-  rozwiniesz swoje umiejętności miękkie w zakresie zarządzania,

- nauczysz się, jak umiejętnie udzielać instrukcji swoim pracownikom.


Dzięki elektronicznej grze symulacyjnej:

nauczysz się, jak przeprowadzać rozmowę i uzyskać od Pracownika potwierdzenie,
że zrozumiał instruktaż i jest gotowy do podjęcia zadania.

 

 

Sytuacja problemowa:

Jesteś kierownikiem biura obsługi. Podjąłeś decyzje, że jeden z Twoich pracowników powinien już samodzielnie przeprowadzać rozmowę reklamacyjną. Wcześniej w takiej sytuacji miał kierować klienta do innego, bardziej doświadczonego pracownika. Postanawiasz przeprowadzić z nim rozmowę instruktażową, w wyniku której pracownik będzie mógł sprawdzić nowo nabytą wiedzę podczas spotkania z klientem. To niełatwe zadanie. Rozmowa reklamacyjna może mieć różny przebieg i z tego względu ważne jest dobre przygotowanie pracownika. Chciałbyś nie tylko precyzyjnie go poinformować, jak powinna dobrze wyglądać przeprowadzona rozmowa reklamacyjna, ale również zachęcić do podjęcia nowego zadania. Po skończonej  rozmowie chciałbyś mieć również pewność, że pracownik jest przygotowany do zadania i świetnie poradzi sobie podczas najbliższego spotkania. 

Schemat komunikacyjny:

Sytuacja, w której zostaniesz postawiony to reprezentatywny przykład udzielania instruktażu. Opanuj dobrze przedstawiony w scenariuszu schemat rozmowy, aby umiejętnie radzić sobie z podobnymi sytuacjami w przyszłości. 

Wyrobienie w sobie właściwego nawyku postępowania jest o wiele prostsze, gdy ma się dostęp do optymalnego, a więc zweryfikowanego przez ekspertów schematu rozmowy.


Czas rozgrywki:

30-40 min.
  

Korzyści:

 

Chcesz wiedzieć więcej? Sprawdź:




Masz pytania? Skontaktuj się z nami:

Polecamy