loadingimg

Wczytuję dane...
  • Szukaj
szt. na kwotę 0.00 PLN
Tworzenie opisów stanowisk
    •  
    • poprzedni
    • następny
    •  
Zapytaj o wycenę!
Produkt dostępny!
  • Smart MBC
  • Producent: Smart MBC
  • Realizacja zamówienia: 5 dni

średnia: 0.0  ocen: 0
Polecamy
  • Opis produktu

Prawidłowo stworzony opis stanowiska pracy jest podstawowym elementem polityki personalnej organizacji. Niestety wciąż wiele firm traktuje go jako wpis do umów o pracę lub informację dla służb BHP.




Właściwie przygotowane opisy stanowisk pracy pozwalają zbudować prawidłową strukturę organizacji, usprawnić proces rekrutacji i wartościować pracę, dzięki czemu ustalenie siatki płac okaże się łatwiejsze niż dotychczas.


Powierzając Smart MBC stworzenie opisów stanowisk pracy:





Czy wiesz jak ewoluował opis stanowisk pracy na przestrzeni lat?




Uzupełniony zakres czynności stał się instrukcją stanowiskową, wykorzystywaną dziś m.in. przez służby BHP. Instrukcja została z czasem adoptowana jako karta taryfikacyjna, będąca podstawą do zbudowania siatki płac. To nie koniec.

Dzięki Smart MBC opisy stanowisk pracy ewoluują dalej. Są niezbędnym narzędziem polityki personalnej!

Wykorzystasz je m.in. w procesach rekrutacyjnych, budowaniu prawidłowej struktury organizacji i tworzeniu silnej marki pracodawcy.

Proces rekrutacji - opis stanowiska pracy jest punktem wyjścia podejmowanych działań w procesie rekrutacji i selekcji kandydatów. Określa zakres kompetencji wymaganych na stanowisku, zadań czekających na kandydata i narzędzi oddanych do jego dyspozycji w przypadku zatrudnienia. Kandydat będzie mógł szybko zweryfikować ogłoszenie o pracę, dzięki czemu otrzymasz więcej wartościowych aplikacji.

Budowanie prawidłowej struktury organizacji - dzięki klarownemu opisowi zadań, wiadomo jaka jest ścieżka komunikacji pomiędzy poszczególnymi szczeblami i ich hierarchia w ramach organizacji. Znany jest również zakres odpowiedzialności, czy uprawnień i głównych zadań, co pozwoli uniknąć konfliktów i podwójnej pracy.

Employer Branding - jasny podział kompetencji i ścieżek awansu sprawi, że pracownicy zyskają przejrzystość w hierarchii firmy i będą wiedzieli jakich umiejętności wymaga się od nich na poszczególnych szczeblach. Uporządkowana struktura firmy będzie ją stawiać w pozytywnym świetle na zewnątrz, jako firmę odpowiedzialną i uporządkowaną.



Dzięki Smart MBC unikniesz także błędów popełnianych przy tworzeniu opisów stanowisk pracy.



Stworzenie lub aktualizacja opisów stanowisk pracy może nastąpić w dowolnym czasie. Istnieją jednak pewne etapy kiedy jest to niezbędne z punktu widzenia organizacji.

Dobrymi momentami do stworzenia nowych opisów stanowisk pracy jest:



Nie czekaj i już dzisiaj skontaktuj się z nami w celu ustalenia szczegółów!



Masz pytania? Skontaktuj się z nami:

Polecamy