loadingimg

Wczytuję dane...
  • Szukaj
szt. na kwotę 0.00 PLN
FAQ

1. W jaki sposób dokonać zakupu usługi w sklepie?

Wybierz wariant i konfigurację produktu, jeśli jest taka możliwość. Następnie określ liczbę sztuk i kliknij "Kup teraz" przy wybranej usłudze. Zostaniesz przeniesiony do okna koszyka, w którym możesz jeszcze edytować ilość kupowanych produktów. Jeżeli posiadasz kupon rabatowy, pod wybranym produktem będzie możliwość, aby go wprowadzić.

Następnie określ formę dostawy oraz płatności. W kolejnym polu możesz dodać uwagi do zamówienia, a po jego prawej stronie zobaczysz wartość całego zamówienia. W kolejnych krokach zostaniesz poproszony o wprowadzenie swoich danych, na które zostanie zrealizowane zamówienie. Jeśli posiadasz konto w sklepie zaloguj się, dane zostaną uzupełnione automatycznie. W przypadku gdy nie posiadasz konta i nie chcesz go zakładać, kliknij “Jestem nowym klientem” i wprowadź swoje dane. Możesz również poprosić o fakturę VAT, zaznaczając odpowiednie okienko i podając potrzebne informacje w polach, które się pojawią. Kliknij “Przejdź dalej”.

Zostaniesz przeniesiony do okna potwierdzenia zamówienia. Jeśli wszystkie wcześniej podane informacje się zgadzają, kliknij “Potwierdź”. Na podany adres e-mail otrzymasz powiadomienie o przyjęciu zamówienia do realizacji, wraz z informacjami o sposobie płatności. Zamówienie zostanie zrealizowane w momencie zaksięgowania wpłaty na naszym rachunku bankowym.

2. Czy aby dokonać zakupu niezbędne jest posiadanie loginu i hasła?

Zakupów w sklepie można dokonać bez rejestracji, wystarczy kliknąć “Jestem nowym klientem” przy składaniu zamówienia.

3. Jakie mam formy płatności?

Sprawdź dostępne Formy płatności.

4. Jak usunąć produkty z koszyka?

Przechodząc do koszyka, masz możliwość usunięcia produktu lub zmiany zamówienia, klikając "Usuń" przy produkcie.

5. Gdzie mogę zgłosić problem techniczny?

Wszelkie problemy związane z funkcjonowaniem sklepu prosimy zgłaszać na adres mailowy: kontakt@hrtools.pl

6. Założyłem konto, jednak wciąż nie otrzymałem linku aktywacyjnego. Co zrobić?

Upewnij się, że mail z linkiem aktywacyjnym nie trafił do spamu lub nie został zablokowany przez inne programy blokujące.
Jeśli to nie rozwiąże problemu prosimy o kontakt pod adresem mailowym: kontakt@hrtools.pl




     

Wszelkie pytania prosimy kierować na e-mail kontakt@hrtools.pl lub poprzez wypełnienie formularza kontaktowego.