loadingimg

Wczytuję dane...
  • Szukaj
szt. na kwotę 0.00 PLN
FAQ

1. W jaki sposób dokonać zakupu usługi w sklepie?

Wybierz wariant i konfigurację produktu, jeśli jest taka możliwość. Następnie określ liczbę sztuk i kliknij "Kup teraz" przy wybranej usłudze. Zostaniesz przeniesiony do okna koszyka, w którym możesz jeszcze edytować ilość kupowanych produktów. Jeżeli posiadasz kupon rabatowy, pod wybranym produktem będzie możliwość, aby go wprowadzić.

Następnie określ formę dostawy oraz płatności. W kolejnym polu możesz dodać uwagi do zamówienia, a po jego prawej stronie zobaczysz wartość całego zamówienia. W kolejnych krokach zostaniesz poproszony o wprowadzenie swoich danych, na które zostanie zrealizowane zamówienie. Jeśli posiadasz konto w sklepie zaloguj się, dane zostaną uzupełnione automatycznie. W przypadku gdy nie posiadasz konta i nie chcesz go zakładać, kliknij “Jestem nowym klientem” i wprowadź swoje dane. Możesz również poprosić o fakturę VAT, zaznaczając odpowiednie okienko i podając potrzebne informacje w polach, które się pojawią. Kliknij “Przejdź dalej”.

Zostaniesz przeniesiony do okna potwierdzenia zamówienia. Jeśli wszystkie wcześniej podane informacje się zgadzają, kliknij “Potwierdź”. Na podany adres e-mail otrzymasz powiadomienie o przyjęciu zamówienia do realizacji, wraz z informacjami o sposobie płatności. Zamówienie zostanie zrealizowane w momencie zaksięgowania wpłaty na naszym rachunku bankowym.

2. Czy aby dokonać zakupu niezbędne jest posiadanie loginu i hasła?

Zakupów w sklepie można dokonać bez rejestracji, wystarczy kliknąć “Jestem nowym klientem” przy składaniu zamówienia.

3. Jakie mam formy płatności?

Sprawdź dostępne Formy płatności.

4. Jak usunąć produkty z koszyka?

Przechodząc do koszyka, masz możliwość usunięcia produktu lub zmiany zamówienia, klikając "Usuń" przy produkcie.

5. Gdzie mogę zgłosić problem techniczny?

Wszelkie problemy związane z funkcjonowaniem sklepu prosimy zgłaszać na adres mailowy: kontakt@hrtools.pl

6. Założyłem konto, jednak wciąż nie otrzymałem linku aktywacyjnego. Co zrobić?

Upewnij się, że mail z linkiem aktywacyjnym nie trafił do spamu lub nie został zablokowany przez inne programy blokujące.
Jeśli to nie rozwiąże problemu prosimy o kontakt pod adresem mailowym: kontakt@hrtools.pl


Testy Thomas International

1. Gdzie można je stosować?

Testy psychometryczne Thomas International mogą być wykorzystywane w trakcie procesu rekrutacji w celu oceny dopasowania kandydata do stanowiska oraz w trakcie zatrudnienia w celu planowania ścieżek rozwoju, budowania zespołów czy zwiększenia motywacji pracowników. Jest to również narzędzie dla osób poszukujących pracy, które chcą się wyróżnić i przedstawić wyniki potencjalnemu pracodawcy.

2. Co mierzą/badają?

W zależności od narzędzia, możemy przygotować profil stanowiska pracy, a także ocenić dopasowanie kandydata do stanowiska pracy oraz istniejącego zespołu. Narzędzia psychometryczne opisują styl zachowania, mocne strony oraz obszary do rozwoju osoby analizowanej. Dzięki temu możemy się dowiedzieć, w jakich zadaniach kandydat będzie najbardziej efektywny oraz co działa na niego motywująco. Testy psychometryczne pozwalają również ocenić szybkość uczenia się kandydata.

3. Czy można wpływać w jakiś sposób na wyniki testu?

Narzędzie jest tak przygotowane, aby kandydat nie miał możliwości manipulowania odpowiedziami i takiego typu próby mogą zakończyć się wynikiem nieważnym.

4. Jakie warunki powinny być zachowane podczas udzielania odpowiedzi?

Bardzo ważne jest, aby ograniczyć wpływ czynników, które będą odciągały uwagę, tj. wyłączyć telefon, znaleźć spokojne miejsce, w którym nikt nie będzie przeszkadzał, a analizowany będzie mógł się skoncentrować na udzielaniu odpowiedzi.

5. Jak wygląda badanie?

Analizy przeprowadzane są online. Analizowany otrzymuje na swoją pocztę mailową link do analizy. Odpowiedzi może udzielać w dowolnym czasie i miejscu. Na życzenie klienta możliwe jest przeprowadzenie analizy w formie papier-ołówek.

6. Ile to trwa?

W zależności od wybranego narzędzia psychometrycznego, czas udzielania odpowiedzi wynosi od 5 do 60 minut.

7. Na czym polega?

W zależności od wybranego narzędzia psychometrycznego, analizowany udziela odpowiedzi na zadane pytania lub wybiera sformułowania, które go dotyczą.

8. Kto ma dostęp do wyników?

Pozyskane dane są poufne i wrażliwe. Dostęp do wyników ma:

· osoba zlecająca analizę

· analizowany

· Certyfikowany Specjalista

9. W jaki sposób przedstawiane są wyniki?

Wyniki przedstawiane są w formie raportu elektronicznego w formacie pdf. Wzór raportu znajduje się na karcie poszczególnych produktów. Na życzenie klienta raport może być wysłany również pocztą w formie papierowej.

10. Czy są dobre/złe odpowiedzi?

W zależności od narzędzia psychometrycznego. Narzędzia oceniające styl zachowania kandydata nie mają poprawnych odpowiedzi, a interpretacja wyniku zależy od zadań na stanowisku. Narzędzie oceniające inteligencję płynną to test, w którym są pytania jednokrotnego wyboru.

11. Czy kandydat musi się jakoś do testu specjalnie przygotowywać?

Nie. Kandydat powinien jedynie zarezerwować sobie czas potrzebny na wykonanie analizy i skoncentrować swoje myśli na udzielanych odpowiedziach.

12. Które narzędzie powinienem wybrać?

W przypadku wątpliwości dot. wyboru narzędzia psychometrycznego, zachęcamy do kontaktu +48 696 436 451.

13. Jaka jest walidacja narzędzia?

Oferowane narzędzia są trafne, rzetelne i standaryzowane oraz dostosowane do polskiej normy kulturowej. Na życzenie klienta możemy przedstawić szczegóły walidacji.

14. Czy mogę wykonać analizę w języku obcym?

Oczywiście. Narzędzia dostępne są w 56 językach i funkcjonują obecnie w 60 krajach. Raport możemy przygotować w języku polskim lub obcym.

Rekrutacja

1. W jakich branżach się specjalizujecie?

Specjalizujemy się w rekrutacjach dla przemysłu oraz handlu.

2. Na jakie stanowiska szukacie kandydatów?

Rekrutujemy kadrę zarządzającą, specjalistów, przedstawicieli handlowych, pracowników niższego szczebla, praktykantów i stażystów.

3. W jakich regionach Polski?

Świadczymy usługi rekrutacyjne na terenie całej Polski.

4. Gdzie/Jak szukacie kandydatów?

Szukając odpowiednich kandydatów wykorzystujemy naszą bazę, publikujemy ogłoszenia na płatnych i bezpłatnych portalach oraz portalach branżowych,  korzystamy z profesjonalnych mediów społecznościowych, pozyskujemy również kandydatów z bezpośredniej konkurencji. W procesach rekrutacyjnych korzystamy również z nowoczesnych narzędzi HR. 

5. Jak ich weryfikujecie?

Każde z nadesłanych CV rekruter analizuje pod kątem zgodności z kryteriami podanymi przez Państwa w formularzu.  Z wybranymi kandydatami przeprowadzane są rozmowy, w trakcie których weryfikowane są ich kompetencje, a po każdej z takich rozmów przygotowywany jest raport rekrutacyjny. Na życzenie klienta możemy także pozyskać referencje kandydatów z dotychczasowych miejsc pracy.

6. Czy wysyłacie mi tylko CV, czy najpierw sprawdzacie kandydatów?

Z każdym z przedstawionych kandydatów przeprowadzamy najpierw wstępne rozmowy rekrutacyjne. Otrzymują od nas Państwo oprócz CV raport rekrutacyjny z oceną rekrutera.

7. Kiedy przedstawicie mi kandydatów?

Przedstawiamy 3 kandydatów w ciągu 10 dni roboczych od rozpoczęcia współpracy.

8.  Czy muszę zatrudnić któregoś z przedstawionych kandydatów?

Nie, jeśli kandydaci nie spełniają Państwa oczekiwań, nie mają Państwo obowiązku zatrudnienia ich.

9. Co jeśli z tych 3 kandydatów nikt mi się nie spodoba?

Jeśli posiadamy innych kandydatów przedstawimy ich Państwu, poza tym mają Państwo możliwość dokonania zmian/doprecyzowania oczekiwań zawartych w formularzu zamówienia tak, by w wyniku kolejnych działań nasz rekruter mógł wyłonić jeszcze lepiej dopasowanych kandydatów.

10. Czy wymagacie wyłączności? Czy mogę też sam szukać kandydatów?

Nie wymagamy wyłączności. Mogą Państwo prowadzić również działania rekrutacyjne na własną rękę.

11. Co jeśli w międzyczasie sam kogoś znajdę?

Wówczas informują nas Państwo o tym fakcie i mają Państwo możliwość odstąpienia od umowy.

12. A ile to kosztuje?

Wycenę przygotowujemy dla każdego klienta indywidualnie na podstawie formularza zamówienia.

13. Za co i kiedy płacę?

Pracujemy na success fee. Płacą nam Państwo za zakończoną sukcesem rekrutację, a więc w momencie podjęcia decyzji o zatrudnieniu naszego kandydata.

14. Czy wycena usługi zwiększy/zmniejszy się, jeśli ostateczne wynagrodzenie brutto dla kandydata będzie inne niż to deklarowane na początku?

Nie, kwota wyceny jest stała. Ustalamy ją na początku współpracy i nie ulega ona zmianom, nawet jeśli ostateczne wynagrodzenie brutto zaoferowane kandydatowi różni się od wstępnie deklarowanego.

15. Czy mogę dać wam listę firm z których chcę kandydatów?

Tak, prowadzimy poszukiwania kandydatów również metodą direct search. Stosujemy head hunting w celu pozyskania specjalistów z bezpośredniej konkurencji. Jeśli dysponują Państwo listą firm, z których chcieliby Państwo pozyskać pracownika, mogą nam Państwo zlecić to zadanie.

16. Czy mogę rozwiązać umowę? Czy ponoszę wtedy jakieś koszty w związku z rezygnacją?

Tak, mogą Państwo w każdej chwili rozwiązać umowę z jednodniowym okresem wypowiedzenia bez ponoszenia kosztów, jeśli wcześniej nie zapadła decyzja o zatrudnieniu naszego kandydata.

17. Co jeśli znam już kandydatów których mi przysyłacie?

Jeśli kandydat już był na rozmowach u Państwa, bądź otrzymali Państwo wcześniej jego dokumenty aplikacyjne, ale nie są nim Państwo zainteresowani, mogą Państwo poinformować nas o tym fakcie, wówczas przedstawimy innego kandydata.

18. Co jeśli zatrudniony kandydat się nie sprawdzi lub zrezygnuje ze współpracy?

W standardzie oferujemy 3-miesięczną gwarancję na naszą usługę. Oznacza to, że jeżeli w tym czasie kandydat zrezygnuje ze współpracy lub okaże się, że nie sprawdza się na stanowisku, bez dodatkowych kosztów przedstawimy kolejnego kandydata. Gwarancję można przedłużyć do 6, 9 lub nawet 12 miesięcy.


Outsourcing

1. Co obejmuje outsourcing?

W ramach outsourcingu oferujemy proces rekrutacji oraz zatrudnienia i administracji pracowników, m.in. w zakresie pracy tymczasowej oraz prac krótkoterminowych.

2. Czy w ramach outsourcingu muszę skorzystać z usługi rekrutacji, czy mogę zlecić zatrudnienie przedstawionego przeze mnie kandydata?

Outsourcing może obejmować tylko i wyłącznie proces zatrudnienia i obsługi administracyjnej. Pracownik może zostać przedstawiony przez klienta. Cena usługi jest wówczas pomniejszona o koszty rekrutacji.

3. Co wchodzi w obsługę administracyjną pracowników?

W ramach administracji pracowników zapewniamy pełną obsługę kadrowo-płacową, tj.:

·  zatrudnienia  na podstawie umowy o pracę, umowy o pracę tymczasową,

 umowy o dzieło lub umowy zlecenie,

·  odpowiedzialność prawną za Pracowników przed ZUS, US i PiP,

·  ochronę prawną względem szkód materialnych spowodowanych przez

 Pracownika,

·  rozliczanie wynagrodzeń, diet, świadczeń chorobowych i urlopowych,

·  rzetelne i terminowe wywiązywanie się z obowiązków wobec Pracowników

 i organów administracji państwowej,

·  nielimitowany dostęp do konsultacji z wykwalifikowanymi specjalistami,

·  kierowanie procesem zwolnienia,

·  administrowanie teczkami pracowniczymi,

·  rejestrowanie i wyrejestrowywanie Pracowników z ZUS,

·  ewidencjonowanie urlopów, zwolnień lekarskich i innych,

·  kontrolowanie terminów ważności badań lekarskich i szkoleń BHP,

·  monitorowanie istotnych terminów, takich jak: kończących się umów o pracę

 czy powrotów z urlopów,

·  naliczanie składki na PFRON,

·  przygotowywanie zaświadczeń o zatrudnieniu oraz innych dokumentów

 związanych z zatrudnieniem,

·  przygotowywanie raportów kadrowych,

·  przejęcie odpowiedzialności wobec ZUS, PFRON, US.

4. Co obejmuje proces rekrutacji w usłudze outsourcingu?

Szukając odpowiednich kandydatów wykorzystujemy naszą bazę, publikujemy ogłoszenia na portalach internetowych oraz korzystamy z mediów społecznościowych. Rekruter przeprowadza z wybranymi kandydatami wywiad telefoniczny pod kątem ich dopasowania do oferty pracy. Następnie przedstawia klientowi CV wraz z notatką po rozmowie telefonicznej. Na życzenie klienta rekruter może również umówić spotkanie z kandydatem oraz poinformować go o warunkach współpracy.

5. Jakie stanowiska obejmuje outsourcing?

W ramach outsourcingu rekrutujemy i zatrudniamy pracowników niższego szczebla.

6. Jakie regiony Polski obejmuje outsourcing?

Prowadzimy outsourcing na terenie całej Polski.

7. Ile kosztuje outsourcing?

Koszt outsourcingu zależy od liczby pracowników oraz formy zatrudnienia i jest ustalany indywidualnie na podstawie wypełnionego formularza zamówienia. Miesięczna opłata administracyjna wynosi od 49 do 149 złotych netto za osobę.

8. Ile trwa outsourcing?

Czas trwania zależy od indywidualnych potrzeb klienta, zazwyczaj jest to od kilku dni do kilkunastu miesięcy. Można z niego skorzystać na potrzeby prac krótkoterminowych oraz w ramach dłuższej współpracy z kandydatem.

9. Kto ustala stawkę wynagrodzenia dla pracownika?

Stawka ustalana jest z klientem indywidualnie. My przedstawiamy kalkulacje dotyczące kwoty netto/ brutto i całkowity koszt zatrudnienia.

10. Kto określa rodzaj umowy?

Rodzaj umowy określany jest na podstawie zlecanych zadań i charakteru pracy, o rodzaju umowy decyduje klient.

11. Czy doliczane są koszty związane z rekrutacją? Jakie?

Jeżeli w ramach outsourcingu klient zdecyduje się również na rekrutację pracownika, wówczas w przypadku stanowisk niższego szczebla, jednorazowa opłata w pakiecie rekrutacja + administracja wysokości 99 PLN + VAT.

12. Co jeśli pracownik zwolni się? Czy naliczana jest wtedy opłata administracyjna za cały miesiąc? Czy przysyłacie mi innego? Czy muszę dodatkowo płacić za nowego pracownika?

Opłata administracyjna jest naliczana w zależności od liczby pracowników za cały miesiąc, niezależnie od tego czy pracownik, czy pracodawca zrezygnują ze współpracy. Koszty związane z przygotowaniem dokumentów do zatrudnienia i wypłatą wynagrodzenia są stałe, niezależnie od liczby przepracowanych godzin.

Jeżeli natomiast rekrutowany pracownik w ciągu pierwszego miesiąca zrezygnuje ze współpracy, wówczas bez dodatkowych kosztów przedstawiamy kolejnego kandydata. Opłata rekrutacyjna jest wówczas naliczana jednokrotnie.

13. Jakie koszty pojawią się na FV?

Koszty na FV są zależne od rodzaju umowy. Na życzenie klienta przedstawiamy szczegółowe kalkulacje.



Wszelkie pytania prosimy kierować na e-mail kontakt@hrtools.pl lub poprzez wypełnienie formularza kontaktowego.