loadingimg

Wczytuję dane...
  • Szukaj
szt. na kwotę 0.00 PLN
Gra symulacyjna: asertywne reagowanie na krytykę
    •  
    • poprzedni
    • następny
    •  
Cena: 72,57 PLN
Produkt dostępny!
  • Skillgen
  • Producent: Skillgen
  • Realizacja zamówienia: 3 dni

średnia: 0.0  ocen: 0
Polecamy
  • Opis produktu
  • Filmy video
  • Pliki do pobrania


Naucz się w sposób asertywny reagować na krytykę ze strony otoczenia!





Asertywne reagowanie na krytykę to elektroniczna gra symulacyjna, dzięki której nauczysz się jak przyjąć krytykę nie pomniejszając własnego autorytetu u rozmówcy.
 







Uwaga! Wersja demo nie jest kompatybilna z przeglądarką Chrome oraz ze środowiskiem Linux. Zainstaluj wtyczkę z poziomu innej przeglądarki.

Po ukończeniu gry generowany jest raport pokazujący liczbę popełnionych błędów na każdym etapie procesu rozwiązania sytuacji problemowej.



To skuteczny program oparty na systemie, który przenosi najlepsze cechy gier i produktów rozrywkowych na grunt produktów edukacyjnych. Poprawne przejście procesu pozwoli Ci wyrobić w sobie właściwy, bo opracowany przez doświadczonych ekspertów, nawyk postępowania.

Zarówno w pracy, jak i w życiu prywatnym, bardzo często narażeni jesteśmy na różnego rodzaju krytyczne wypowiedzi naszych szefów, kolegów, współpracowników. Nikt nie lubi być obiektem krytyki, jednak wszyscy od czasu do czasu jesteśmy poddawani temu niezbyt przyjemnemu doświadczeniu.

Czy jesteś w stanie zapanować nad swoimi reakcjami w sytuacji, gdy ktoś Cię krytykuje? A co jeżeli krytykujących Cię osób jest kilka i stworzyły one wspólny front? Czy potrafisz przeprowadzić rozmowę w taki sposób, aby Twoi rozmówcy nie stracili do Ciebie szacunku i chcieli dojść do porozumienia?


Dzięki elektronicznej grze symulacyjnej:

nauczysz się jak przyjąć krytykę i ustosunkować się do niej,
a także jak zachować autorytet podczas podobnej sytuacji.




Sytuacja problemowa:

W firmie, w której pracujesz właśnie dobiega końca spotkanie podsumowujące usługi sprzedażowe. Podczas spotkania okazało się, że przybyło wielu nowych klientów, ale jednocześnie z usług firmy zrezygnowało wielu klientów stałych. Jeden z Twoich kolegów zarzuca Ci, że klienci, którzy zrezygnowali, zostali pozyskani przez pracowników Twojego zespołu. Ponadto uważa, że jesteś nastawiony na zdobywanie premii i poleciłeś swoim pracownikom, żeby skupili się wyłącznie na pozyskiwaniu nowych klientów. Zdanie Twojego kolegi podtrzymują dwie osoby biorące udział w spotkaniu. Niespodziewanie okazuje się, że Twoja polityka sprzedażowa spotyka się z surową krytyką współpracowników. Trudność tej rozmowy uzależniona jest od Twoich reakcji. Musisz pamiętać, aby nie były one ani zbytnio emocjonalne, ani nazbyt uległe. Ważne jest również to, abyś spytał o przyczynę krytyki oraz doprowadził do jej uściślenia. Tylko taka strategia rozmowy pozwoli Tobie i Twoim rozmówcom osiągnąć porozumienie.


Schemat komunikacyjny:

Do właściwego rozwiązania problemu potrzebujesz zrealizować typowy schemat asertywnego reagowania na krytykę.
Dobrze opanuj przedstawiony w scenariuszu schemat komunikacji, by radzić sobie z podobnymi sytuacjami w przyszłości
.

Czas rozgrywki:


30-40 min.


Mocne strony gry symulacyjnej:

- zdobycie nowych umiejętności poprzez praktykę,

- połączenie nauki z zabawą,

- łatwa ewaluacja procesów szkoleniowych,

- prostota obsługi, dostępność i wygoda.

Korzyści:



Chcesz wiedzieć więcej? Sprawdź:





Masz pytania? Skontaktuj się z nami:

Polecamy
Klienci, którzy kupili ten produkt wybrali również...